En av - en ny på ..

Gipset är borta sedan en tid tillbaka. Handen är inte i sitt gamla skick men hoppas att det blir bättre med tiden. :) ett gips borta och ett nytt på.. Mia lyckades bli avkastad av en häst rätt bra hon med här om dagen och bröt vänstra handleden. Det måste vara något i luften tror jag. 
 
Om någon vecka har Stewie lovat att ta med oss till Australiens största och bästa rodeo i Mt Isa. 3-dagars uppvisning och tävlingar i allt möjligt, det kommer bli öl i stora lass och tonvis med cowboys! Jag tror och hoppas på en grym helg.. Vi behöver sannerligen en helg ifrån farmen nu. 3mån med inte ens 7dagars ledig so far. 
 
Både jag, Mia och Fredrik längtar ut nu och få börja resa runt och träffa folk. Planer börjar smidas om vart vi sätter fart till här näst, och vad som ska ses! Problemet är bara att landet är så sjukt stort.. Det hade kunnat vara bara hälften och det hade varit stort nog ändå.. Men jag antar att det inte är så mycket att göra åt just det nu! ;p 
 
Nu är det dags att hoppa i säng, hela kroppen värker efter att ha ridit i 10h i sträck runt i taggbuskar och jagat kor. En lyftkran kommer behövas imorgonbitti för att få mig ur sängen.. Godnatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0