damn..

.. vad jag är dålig på att uppdatera här!

Just nu är jag mitt uppe i allt som innefattar packning, tvättning och
flyttning. För på Söndag går lasset mot Norge och redan på Tisdag
börjar jag jobba.

För er som inte vet, kommer jag arbeta på Gardemoen flygplats på en nyöppnad
restaurang som heter Food Market. Jag kommer bo i Maura som ligger strax utanför
Jessheim, samt nära till Oslo.

Så på Söndag sticker jag vidare mot nya äventyr, och förhoppningsvis
tjänar lite pengar också.. För när vintern kommer lägger jag benen på
ryggen och sticker till varmare breddgrader igen! Loveit


Kommentarer
Postat av: Jennie

Lycka Till med ALLT! :D <3

2012-03-30 @ 13:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0