22/4

Sitter som många gånger förr och drömmer mig bort till underbara
älskade Thailand..

När december kommer flyr jag till värmen igen. Dock fortfarande oklart vart till
värmen. Just nu är Miami, Brasilien, Hawaii, Australien och givetvis thailand aktuellt!
Tiden får utvisa vart jag tar mig :)

Ikväll åker jag tillbaka till huset och tjejerna i Norge igen, efter några dagar hemma.
Det har varit så fruktansvärt skönt att bara ta det lugnt och träffa familj och vänner,
ny energi har återfunnits och nu är jag redo att köra ner huvudet igen och jobba!

Med det tackar jag för mig för denna gång.
På återseende när internet finns på plats i huset! :)
Puss&Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0