love.you.daddy.

Världens finaste pappa

 

Orden har försvunnit ut mina fingrar och musiken tar över - en liten

verklighetsflykt för så bara 2 min..

 

Skriver, suddar, skriver, suddar och skriver igen..

Det finns så mycket jag vill säga till dig pappa, men kan för mitt liv inte

förmå mig att hitta dom rätta orden! Ikväll har du varit på semester i himlen

i en vecka. Dagarna har vart annat sprungit iväg, och vart annat kännts som

evigheter. När är din semester egentligen slut där uppe?


Kommentarer
Postat av: Caisa

Evelina dus skriver så fint om Stefan och er själva

det är suveränt gjort av dig. Vi här i Kungsskogen

tänker på ER . Caisa Anders Fredrik

2011-05-05 @ 10:22:00
URL: http://anna-kajsasskaparlust.blogspot.com
Postat av: Helena P

Fint du skriver <3

Tänker på er <3

2011-05-05 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0