10/8-2011.parallel.worlds.

Mina bästa spenderade pengar någonsin rök idag..
Jag tänker inte försöka få er övertygade på något sätt och vis,
alla tror vi olika - precis som det ska vara!

Vissa tror på gud, andra på ett liv efter döden..

Jag tror på det sistnämnda av många olika anledningar och upplevelser!
Värt att nämnas har jag alltid trott på detta och det är inget tjohej att
söka svar efter allt som har hänt min pappa.

Idag har jag för första gången varit iväg till ett medium och fått svar och beskrivningar
jag inte trodde en okänd människa kunde ge mig. Jag hade olika besök
av betydelsefulla älskade människor under tiden hos mediumet -
det hade inte kunnat bli bättre! :)

Som förståeligt vill jag inte lämna ut för mycket, men om ni som jag
alltid känt att "vad coolt att gå iväg och se om man kan få något intressant
sagt till sig", Prova!

Tackar för mig och lägger mig till sömns med ett leende på läpparna!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

vilket medium var du till?

2011-08-10 @ 21:51:24
URL: http://storasysterssaknad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0