awesome.weekend.

Sol, blå himmel, bara ben, jeans-shorts & solbrillor!

Denna påskhelg har sannerligen varit den bästa på läänge!


Fredag:

Inflyttningsfest hos självaste Susanna på torget!

Kvällen blev succe, och en grym början på en otrolig helg..


 

Fantastiskt snygga människor sprang jag på under fredagen..

Lördag:

Grillning med familj & vänner, vinet på kylning och raka vägen hem till

Madde där alla tjejer hade samlats! En stund senare besökte vi även herr

Jessen som bjöd på en hejdundrans årsfest!

 

Söndag:

Vaknar halvt levande, och begav mig ut i solen!

Runt 4 snåret hoppar jag med bilen in till Karlstad där tjejerna skulle på

Tempel där September skulle spela!

Tanken var dock att jag skulle ta bilen hem senare under kvällen,

men riktigt så blev det inte.. Ett glas vin blev 2..3..4..5..6..

Grym söndag likaså, och helgen har varit fulländad!

 

 

Nu tar vi sikte på nästa helg där vi spenderar vår tid i Örebro

på 48h - yeey!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0