replace it

Ipod är numera införskaffad!
Var & andra sidan på tiden kanske, med tanke på att min telefon som jag har all min musik i håller på att förfalla.. 

 

Hur som helst, dagen har varit precis i sin vanliga ordning, vaknar upp som en zombie & försöker sovandes köra till jobbet, vaknar till lagomt vid 17.00 när man slutar & har sedan hela kvällen att hitta på något på.. eller hur! Blivit en hel del samtal idag iallafall till både Australiens & Indonesiens ambassad, check! Men sen vad dom sa är fortfarande ett frågetecken, den där stackars karln jag pratade med på indonesiska ambassaden hörde jag inte mycket av vad han sa, något om website iaf! Någon som har bra koll ang. visum till australien och bali?

Det löser sig sa han som sket i diskon!


Kommentarer
Postat av: Blomman

www.eta.immi.gov.au Här finns allt ni behöver veta om visum till Australien. Det är dessutom elektroniskt så ni slipper få ett jävla papper inklistrat i passet. Bra va?:)

2009-09-16 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0