Partydänga att hänga i julgranen



Har sån jävla otur när det ska gälla allt som innefattar elektronik & motorer! Idag har vi väl ett lysande exempel som resulterade i att jag blev 20min sen till jobbet! Joni, tror ni min bil startar när jag är lagomt stressad & ska hoppa iväg till jobbet, förmodligen inte! Upp & väcka pappa & sen vare bara till att knuffa igång faenskapet & vips så va Polo'n som ny! Vrålåk!

Blev lagomt taggad till Kryssningen den 10 oktober också när jag kollade på Färjan3 förut! Då sätter vi klackarna i taket - precis som vanligt! Cinderella - Ålandskryssning - 170kr med buss & kryssning - joina?

Björn i helgen då.. jo han va väl bra?
Om inte annat var det en grym förfest millan bjöd upp på! Fler sånna!


Kommentarer
Postat av: Helena

vilka är ni som åker iväg på kryssning :)?

2009-09-08 @ 18:31:57
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har ni bokat kryssningen? :P

2009-09-11 @ 11:52:40
Postat av: Nyfiken pöjk

Vart har ni bokat ifrån ? :P

2009-09-11 @ 12:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0