Torsdag - Karonbeach

Idag klev vi upp i tid & åt den underbart goa hotellfrukosten, finns det något bättre än att vakna upp & ha 4 långa bord med olika frukost varianter - mumma!

Strax efter det begav vi oss mot Karonbeach & låg där hela dagen.. Nu har även mormor&morfar och farmor&lennart anländt, så nu är hela tjocka släkten här! Har varit mulet största delen av dagen med lite dugg regn då och då, men det tackar vi för! När solen väl kommer fram går det knappt att synas i solen utan att avlida! Men senare på dagen sprack det upp och bjöd på grym värme.. Med den 40 gradiga värmen som befann sig i skuggan lyckades jag med solskyddsfaktor 30 över hela kroppen bränna upp mig så jag inte kan lyfta armarna! Men that's life.. Vi tog oss även en strandpromenad idag i raskt tempo på ca 1 mil, nått nyttigt måste man väl göra.

Förövrigt har jag lyckats få varenda jävla thailändsk mega mygga att bita mig.. Mina ben har svullnat upp till det dubbla och bett överallt! Tacka fan för apotek.. Glömde säga att jag älskar det här landet & maten är underbar!!


Myggfanskap! 

Mormor&morfar hade med lite presenter till ma'ma & pa'pa

Badhairday - men faen va stek!

Poolen på hotellet..


Karonbeach - lågvatten..


Kommentarer
Postat av: Fam Gillberg

Hälsa Karon från oss =)

När ni ändå är i Karon så tycker vi att ni ska käka på Hungry corner, där har dom underbart god mat =)Ha det underbart i paradiset!

2009-03-26 @ 16:30:13
Postat av: Anonym

sexy iii underkläderr

2009-03-26 @ 17:37:52
Postat av: Helena

Jag håller med fam Gillberg om Hungry corner =)

2009-03-26 @ 17:41:38
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

jävlar vilka myggbett =/

2009-03-26 @ 22:45:17
URL: http://owenannamaria.blogg.se/
Postat av: miijö

goos du har det då kvinna! dock inte så trevliga myggbett ;/ här är det skitsnöväder, så hare gött!

2009-03-27 @ 11:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0