mobilstrejk

Är efter en längre tid nu i stort behov av en ny mobil.. Min trogne tjänare SonyEricsson har nu som alla andra utav mina telefoner börjat se sitt slut närma sig! Därav att detta ämne kommer upp, så vill jag ha tips på bra mobiler! Någon som läser måste väl vara hyffsat nöjd med sin telefon? Enda kravet är att det ska gå att lyssna på musik i den, annars behöver det inte vara nått high-tec, för som sagt.. Min mobiler har inte någon längre vistelse här på jorden ändå.

Ayia Napa maj-09

Snart dags att börja planera vår långresa till våren & alla dess destinationer, wihow! Den som spar han har.. eller?

Nej ni, läggdags för en annan som är obotligt morgontrött & börjar jobba imorgonbitti igen! Ciao

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snutta! Min är bra tycker jag och det är en walkman så det passar väl dig:P Vet dock inte vad den heter.... Hm, w715 tror jag!:) Tack för skjutsen igår, looove ya!

2009-06-25 @ 18:06:08
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: emelie

nokia 6600 slide är perfekt.

2009-06-29 @ 19:47:38
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0