slänger in handuken..

Jag ger fan upp nu alltså.. När man har pluggat i 3 dagar på Naturkunskap & precis börjat fatta grejjen så gjorde vi provet idag, vilket förövrigt faktist gick galant.. Jo då ska man direkt efter börja plugga på Samhällskunskap! Min hjärna är inte skapad för att kunna byta ämne så här pass fort, för redan imorgon vid lunch är det dags för provet! Så åt helvete med skiten!


Nog pratat om skolarbeten för det finns det gott om!
Men nästa vecka blir det lugnare för då är det äntligen lov.. En hel veckas underbart lov!
Igår bar det av till Zari's i degerfors & fixade till det sista med balklänningen & nu är den toppen! Bilder kommer så fort jag har orkat ta mig tid : ) Men vetni vad gott folk.. I helgen på lördag närmare bestämt på ♥ alla hjärtans dag ♥ fyller stans goaste brud år, hela 19 bast blir sandra brunzell!  När en annan just fyllt myndig känns de som så börjar folk bli 19, shiet! Nej jag ska nu, tro det eller ej, försöka mig på en sista gång samhällskunskapen!
LATER : )

Kommentarer
Postat av: Jennie...

Oh yes, jag håller såå med dig ! Men vi kör ett ryck imorn och skiter i´t sen, för då jävlar tar vi lov! LYCKA TILL BUMSAN, ses imorn =)

2009-02-10 @ 22:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0