gästblogg



Hej evelinas vänner. här är jag tobias oskar tauer hoffner.. Sitter här i skolan och pratar med evelina om att hon har köpt en ny bil. grattis till henne tycker jag. men nog om henne. fick lite inspiration när jag va inne på blondinbellas blogg nyss o ville gärna blogga då jag med. sitter här i skolan o lyssnar på coco jambo. bra låt. *evelina diggar* imorgon ska vi till säfsen då ska ja o eve sitta brevid varandra i bussen för vi ska köra sten sax påse. längtar även tills ikväll då det är myskväll för mig o eve. vi ska ha maskerad. överaskning väntar bakom fiskedammen. men nu vill jag inte skriva mer för att det var tråkigt o eve har inte betalat mig ett dugg för att ja ska skriva.

Vid pulpeten Tobias Hoffner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0