and theeeen..


Av någon anledning kom jag just & tänka på en film som jag har tappat bort namnet på helt & hållet, där den där jobbiga jävla kinesen i "kina-mat-drive-in"  kör sitt race med: - And theen? And theen? And theeeeeeen? Säg mig Posth, du har koll på den här biten det vet jag, är det Dum & Dummare?

Så känns skönare mycket bättre när jag rensat mitt huvud & vet att jag förhoppningsvis snart får ett svar!

Förresten blir det lite nöjen i veckan givetvis! Tisdag tycks luta mot vattenskidor & wakeboard - finally! Och Onsdagen verkar bjuda på en kräftskiva, fan va fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dude where's my car.. ;D

2009-08-10 @ 10:30:18
Postat av: Helena

haha den filmen är rätt rolig!

2009-08-19 @ 20:37:32
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0