unisex


Att vakna klockan 08.00 en lördag & vara pigg är inget man direkt föredrar.. Å' andra sidan har jag hunnit med en hel del & klockan är bara 14.00, ni ser! Drog på mig jogging pjuxen & åkte ner till badhuset en sväng & tog mig en grymt härlig promenad i solen! Därefter blev det en dusch & avslutningsvis en svettig bastu, sweet!

Hann även sticka upp på stan en sväng med Lilja & kostade på mig ett nytt nitarmband, då dom har kommit in med nya igen på Lindex för endast 39,50, har visserligen redan ett, men nitar blir det aldrig för mycket av!

Nu är det en cirka 2h kvar tills jag ska ta & dra mig dessa 70meter ut till Konsum & jobba kvällspasset till 22.00! Så precis som ni tänker kommer jag alltså inte inta Hotellet inatt! För imorgon bitti väntar givetvis jobb också, avundsjuka.. i know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0