det ska kännas att man lever..


Någonting som verkligen börjar gå mig på nerverna är mitt kassa immunförsvar! Jo då, mycket riktigt har jag legat hemma idag däckad i soffan i hopp om bättre tider! Febern har visserligen släppt men det där pannbandet runt huvudet med konstant tryck hänger duktigt kvar!

Med tanke på att det faktiskt är lördag kan man inte bara vara hemma! Så istället tar jag mitt pick & pack och drar till Camilla till hennes nya lägenhet & hjälper henne att måla  : )

En annan lite små rolig nyhet som jag fick ta del av från mamma som befinner sig i Alanya för tillfälet, är att en kompis där nereifrån skulle kunna hjälpa mig att ordna jobb till nästa sommar om det är aktuellt! Värt att fundera över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0