Phi Phi

Nu har vi kommit till PhiPhi alltsa & vadret ar toppen! nastan..
Det har varit grymt vader hela dagen tills nu klockan 14.00 da det vraker ner regn! Fast det ar valdigt mysigt, ga och plaska runt har! Jag klagar da inte.. Daremot har jag angest langt upp over axlarna att vi aker hem snart! Pa mandag kvall lyfter vi hemmat & tiden har gatt grymt fort, vi har inte hunnit med allt vi hade velat gora, men det ar val bara en bra orsak till varfor man maste tillbaks?

Vi ska iallafall stanna har 2 natter trots allt, nar man val ar har vill man stanna i veckor, men nu har vi bestamt oss for en natt extra! Vi bor pa RimKao & det ar riktigt frascht dar!

Har tyvarr inte mycket mer att meddela for tillfallet, utan ni far ta & skotta fram varen dar hemma tills jag kommer hem, for sno ar det sista jag vill se! Puss&Kram pa er


Kommentarer
Postat av: sophie

Du. Det ordnar jag!

2009-04-02 @ 10:20:55
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Jennie :)

Precis, vi sticker väl dit när vintern smyger sig på här hemma nästa år ;) ?

2009-04-02 @ 17:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0