Phi Phi

Som mina tidigare inlägg har förklarat så älskar vi PhiPhi! Var tråkigt att åka därifrån idag men & andra sidan har vi haft 3 toppen dagar där.. Vi har inte gjort något speciellt, utan bara gjort det man gör på PhiPhi.. Softar! Men nu har just lagt in alla bilder på datorn så jag tänkte bjuda på några här på bloggen..

Imorgon däremot blir det stranden på dagen & sedan drar vi oss till Phuket Zoo & kollar läget! Vi har hunnit med så grymt mycket saker på bara 2 veckor & hunnit sett så mycket, så det ska bli skönt att åka hemmåt i övermorgon, men ändå vill halva mig stanna någon månad till! Trots att svensk vår är underbar osv. men vafan, hur underbart är det inte med 40 grader i skuggan dagligen?!

Jaja, nog snackat om de.. Förresten, det blev en tattuering igår trots allt!


Färjan från Phuket till PhiPhi

Phi Phi

Så jedrans söt

Om du mot förmodan har lite tid över, kanske åka & kolla hajjar?

Angenämt gott folk låt mig presentera Peter Pan, han kommer enligt han själv bli hollywood kändis & ska efter hans filmgenombrott med Peter Pan-filmen strö ut pengar från ett flygplan över Afrika.. Somliga skrattar, andra gråter! (medverkande på bilden som ej syns är kungsörn-bebisen som sitter på självaste peter pan's axel)

4 av 5 i familjen bestämde sig alltså för att unna sig en bamboo tattuering! Här är det mamma som fixar sin!

Resultatet
(Våra årtal, 1990, 1992 & 1995) Pappa har en likadan, dock utan hjärtat!



Tjena tuffing!

& detta är resultatet av min tatto! älskar den, men helvete vad det kändes!
No pain, no gain!

Kvällen bjöd på eldande hoppreps-tävling



Limbo-tävling

Elinor & jag

Bra jekla groggar - Buckets

Jag & ma'ma ställde upp i ballongtävling



Idag badade vi med Homer Simpsons igen..

Kommentarer
Postat av: sophie

grym tatto bruuden!

2009-04-05 @ 14:55:46
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: sandra

haha kommer du ihåg att det var en likadan hund på tattostället i alanya? ;D haha kul! snygg tatto btw

2009-04-05 @ 17:59:34
Postat av: Maria♥

Snygg tatto :D

2009-04-06 @ 02:52:34
URL: http://mariabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0