take it or leave it

Lördag & så hemskt mycket ledig!
hallelulja
Fick förökning i familjen igår av två malmöbor också, mycket trevligt!
Värt att nämnas kan vara gårdagen då den va fullspäckad från morgon till sena natten i stort sett, började med bowling med skolan & taggad som man var att ta hem segern gick det givetvis rätt åt pipsvängen, & för att inte få mig själv att låta så kass kan jag väl understryka att sandra släppte klotet i stort sett när hon va uppe i luften så golvet näst intill sprack ;D Anyway, efter det fick jag bila in till örebro för att hämta Amy & Lisa på tågstationen, tillbaka hem & åkte sedan direkt till Lilja som klippte av mig håret, TACK!
Sesåja, va inte oroliga.. det är inte över än! För sedan åkte jag väl såklart till jobbet också, mitt andra hem ;) Men gårdagen var faktist mycket roligare än väntat, & det kan ha berott på 250st galet fulla människor.. Igår om någon gång kan vi snacka om spritfest! På tal om spritfest så bjuder lilja upp ikväll till statt för idag är det ju hennes dag, GRATTIS!
Sen har jag även tänkt bli bättre på att ta kort, så jag införskaffade mig denna goding igår.



Kan man göra något annat än älska denna hånande video mot Karlskoga dialekten?
- nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0