ny design :)

Som ni ser har min blogg sprungit in i väggen & fått en ny look. Detta har vi & tacka Helena för som snyggade till den!

Inte bara bloggen har fått nytt utseende idag, utan även mitt rum fick en liten uppfräschning, som ett hopp på att jag kanske är där oftare..  Har idag min lediga-dag från allt som har med stress & ansträngning att göra. För imorgon börjar min lilla jobbvecka .. Konstant jobb efter skolan tills sena kvällar blir det hela veckan förutom lördag då vi ska fira Lilja som äntligen blir sina 18 fyllda! Som vi väntat.. Men nu ska även hon ut & röja på statt ; )
Här är resultatet av vad som blev målat idag i rummet:

  


Helgen som var firade vi Nikolina och Daniella som även dom fyllt 18, så det blev gallej & sedan vidare mot statt!
Hade dock en sån där kväll då inget duger åt damen, utan statt va tråkigt, & musiken var dålig, & allt va inte som de borde vara när man dricker & är go, MEN vi tar motsatsen nästa helg ; ) Anyway.. nu blir det nog sänga' & lite plugg på det hela så blir det väl inte mycket bättre?

PUSS&KRAM



Kommentarer
Postat av: Izabelle

Snygg design :)

2008-12-02 @ 15:17:36
Postat av: Frida

snyggt det vart på väggen :P är du helt hundra på att amor vincit omnia är i rätt ordning, jag har letat länge efter de :$ (A)

2008-12-02 @ 20:01:32
URL: http://fridaagustavsson.blogg.se/
Postat av: Frida

okej,. tack då vet jag ;)

2008-12-03 @ 06:42:14
URL: http://fridaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0