hemskt mycket lördag gott folk!

Nu är det lördag igeeen.. ♥
Dålig uppdatering i veckan här på bloggen, men å'andra sidan har det inte varit mycket som vare' värt att skriva om..
Jobb & skola & träning, bra vecka.. Nej men igår blev det åtminstonde jobb på kupolen, & snäll som man var tänkte jag åka dit en timma innan jag skulle börja för att hjälpa till med all dukning, & det visade sig att det fick man sota för.. För tro på faen att jag fastnade med bilen när jag skulle åka upp för backen till kupan. Joviesst, & där stod man med en volvo v70 orörlig på en isbana, yes! Knalla in på jobbet & ringde efter en traktor, så var det problemet löst, men jag ska då aldrig komma tidigare igen ;p 
När klockan slog 02.00 var man hemma & hade jobbat sina 12 h för den dagen då fick benen vad dom förtjänade, må jag lova! Anyway nu ska jag strax iväg till kupan igen för att jobba litte! Sen ikväll verkar det bjudas på utgång, & vem har dött av det tidigare? När man mår som bäst & röjjer? Join us



overandout ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0