gratis är gott

Hur kommer det sig att söndagar alltid ska innefatta en grymt jobbig bakfylla?
Igår förövrigt intog vi statt & firade tjejerna som fyllt & tanken var under kvällen att jag skulle skippa alkoholen totalt, men ni vet väl kanske hur det där brukar funka.. Av någon anledning faller man alltid ner i samma fälla & sitter där 2h senare glad som aldrig förr & alla problem är som bortspolade, vi brukar även kalla det för fylla! :) Men så sant som jag sitter här är impuls grejjer alltid roligast, för igår hade jag grymt kul så tack allihopa för en galen kväll! Fler sånna tack.
Vet inte hur det kom sig men jag fick även halva baren gratis under lördagskvällen, låt mig anmärka att detta är inte ett klagomål, mer bara en otippad anmärkelse, för drinkar kom på löpande band!
Fick tips av Joey om den här sköna låten som brittan nyss släppt!


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Jossan

hi hi.. gissa vilken skiva jag bara var tvungen o köpa i fredag när jag åkte ner till Kga..?! Yees, Brittans nya! Fin partyskiva!

2008-12-11 @ 22:47:56
URL: http://jossant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0