5 mars

Solbränd - javisst!
Det här med att ozonskiktet är mycket tunnare här nere i Australien, det stämmer.
Har aldrig varit med om en så intensiv sol som erbjuds här nere.
Första dagen hade vi mulet med en gnutta regn och på kvällen inser jag att jag har fått med
mig en grymt charmig röd bonnbränna. För att inte tala om hur pass mycket jag lyckats bränna mig de två dagarna jag legat på stranden nu trots 30+ solskyddsfaktor. Gooood damn!

Idag står det lite shopping på schemat, eventuellt att jag även åker in till stan för att ordna med bank, visa kort, skattekort och sånt praktiskt. Time will tell my friends, time will tell!

Nog om mig, bjuder på lite bilder istället!

 
 
 
Mia, jag och Sofia som jag träffade på förra resan i thailand, vid bondi beach :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0