18/2-2013 Måndag

Har nu endast två arbetspass kvar på Kaffemakeriet innan jag åker hem till kära Karlskoga
i nästan en vecka och umgås med vänner och familj. Ska bli fantastiskt skönt att se
ett gäng kända ansikten igen, innan jag ännu en gång åker vidare på nya äventyr.


Ska bli så jekla kul att komma ut och träffa nya människor, ny miljö och nya jobb.
Men ändå har jag på något konstigt sätt inte kunnat glädjas mig på samma vis jag
sannerligen brukar inför en resa. Och det har jag att tacka alla fantastiska
människor jag hunnit möta och fått chansen att lära känna under mitt år i Norge.
Ni är grymma, varenda en av er!

Så med sorg lämnar jag fina vänner bakom mig,
för med glädje springa på mer spännande möten med människor :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0