16 september 2012

Hola Amigos!
Det har hänt en hel del sedan sist jag skrev nu, så jag ska försöka få med allt
i ett snabbt inlägg här :)
 
Som alla misstänkte och väntade på så ramlade jag av i högsta fart på longboarden för nu
snart 3v sedan. Åkte upp till lasarettet i Oslo dagen efter för att få vänster handled uppkollad
då den både värkte utav bara fan och också för den var väldigt svullen och ur funktion.
Fick röntga och hela proceduren men läkaren kunde inte se något brott som tur var, men han
misstänkte att det var båtbenet i handen som spökade och han anade en fraktur så jag
gick därifrån med en gipsad vänsterarm och sjukskrivning på 17 dagar.

2 dagar efter stack jag tillbaka hem till Karlskoga för att vila upp mig och träffa
släkt och vänner. Som vanlig när man kommer hem känns allt stressigt och påtvingat
för man ska försöka hinna se alla och saker "ska göras". Men oh så skönt det varit
att få vara på hemmaplan ett tag igen.
 
Imorgon åker jag tillbaka till Norge för att dra igång och arbeta igen.
Gipset rök i Onsdags då jag ännu en gång röntgade handen fast hemma i Karlskoga,
och som tur var utan något brott även denna gång.Så en stödstrumpa och ett rejält uttöjt ledband
senare satt jag i bilen hem. End of story!

Igår hade Elinor 20års fest tillsammans med en av hennes tjejkompisar,
det var maskerad med temat "filmkaraktärer". Otroligt lyckat och fantastiskt kul!
Det var karaktärer som bananer i pyjamas, braveheart, lisbeth salander, sailor moon, simpsons,
ace ventura osv osv på besök! Personligen var jag utklädd till Obelix och min vapendragare
Johan till Asterix. Sofia som även är med på bilden körde på Family Guy temat som Louis Griffin.

Som sagt, back to work imorgon igen så med det säger jag natten
så hörs vi snart igen :) ta hand om er!

 
  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0