plans..

Nu är jag här igen.. Glömmer lätt bort den här sidan i all fart och fläkt
som livet erbjuder!
 
Idag har jag äran att få presentera 3 bokade enkelbiljetter till Australien, Sydney den 28
februari 2013.. Det känns helt fantastiskt bra att äntligen få återvända till detta underbara
land som jag trånat efter sedan sist jag lämnade det 2010.

Det är en karlstad grabb och en norsk kille från Skien som jag umgås med här borta i Norge
som ska med ut på äventyr. Tanken är att det kommer bli en hel del surfning och longboarding
som vi alla älskar, så planer på att köpa 2 vanar att bo i är också väldigt lockande.

Only the tim
e will tell.
 
Nu i veckan ska jag försöka riva av en del annat som innefattar resan,
så som reseförsäkring, visumet och lite därtill.. När det är ordnat då är det
bara till och njuta och börja räkna ner.

Det kan ju bli ett helt års resande.. ev 2. Så det är dags att kolla upp lite saker :)

Det var allt för nu, jag håller er uppdaterade så gott de går :)
 
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0