Hold on.

Håll i hatten, här går det undan..
Kom hem till Karlskoga runt 21,30 tiden på Lördagen & hann bara svira om till
andra kläder innan jag åkte och mötte upp ett gäng godingar!

Gårdagen stod i städningens tecken - no doubt about that one!
Packade ner alla mina saker här hemma i huset i lådor, med tanke på att
jag sällan är hemma och att jag ska ut och resa snart så står det mest i vägen. Bara
det var ju en evighets syssla utan desslike, sen en storstädning på det
& även upp till stallet för att träffa Lasseman - nya tillskottet i familjen Bodin. :)
 

Måndagen har varit minst lika effektiv den..
Åkte till distrikssköterskan för att kolla upp mitt jävliga nageltrång jag dragits med i en
månads tid nu. Fick en akuttid några timmar senare, för ett snabbt ingrepp på tån. Nu
sitter jag med en tå stor som en potatis, halv nagel, blödande och fortfarande bortdomnad
efter bedövningen. Yihaa!
Passet även ordnat det, check!

Next up - Upp till stallet och mysa lite, sen klippa hundarna..

Ta det lugnt kan man göra när man ligger under jord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0