blurr.

Sådärja, har nu beslutat att söka vidare efter jobb pga. krångel med Id-kort på flygplatsen.
(utan id-kort kan du ikke jobba)

Så i Tisdags var jag på arbetsintervju inne i "Jessheim storsenter" på Kaffemakeriet.
Hoppas på svar redan nu i veckan. Sedan har jag även sökt på en hel del
anställningar inne i Oslo, även om det då kommer bli lite pendling.

Så i ungefär en månad bakåt i tiden har jag nu varit på diverse arbeten och extrajobbat.
En hel del på nytillskottet Thon Hotel faktiskt, som jag fick genom min
chef på Foodmarket, flygplatsen. Kontakter kontakter!

Anyway, hela denna vecka samt nästintill hela nästa spenderas där medan jag
inväntar svar från jobbsökandet.

Tänkte bara berätta om ni ville veta..
Wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0