8/5

Hej på er allihopa är väl en bra start på detta inlägg..
Har egentligen inte så mycket att dela med mig av för tillfället,
men tänkte passa på att berätta att jag, Mia, Sofia & Lisa tar en färja över
till Köpenhamn på Torsdag och spenderar vår helg med massvis av öl och
härligheter..

Inväntar även min första lön som är så fruktansvärt efterlängtad just nu!
På sin tid att det börjar rulla in pengar nu för det har bara minskats i kassan
sedan resan började i Oktober. Men nu jobbar vi upp en resekassa, så vintern
blir säkrad utomlands igen.. Wihow!

Planerar för fulla muggar och kollar resor varje dag. Längtar efter att
kunna klicka i sista steget på bokningen och ha något att se fram emot :)
Men det kan jag berätta mer om framöver när jag bestämt mer specifikt
resemål samt när.. Another day another place!

Hörs på måndag igen, för både imorgon
och torsdag jobbar jag dubbelpass.

PUSS!





PS! Nya jackan från Urban Outfitters jag kostade på mig.
I LOVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0