7/6

Hallå där, det har ännu en gång dragits ihop till att putta ihop några rader
här på bloggen. Torsdag i all ära, har bara legat raklång framför tv;n hela dagen lång
och hämtat energi samt kollat på all skit som rullat förbi på skärmen.

Har blivit en hel del jobbande nu på sistonde så det känns grymt att få ihop ett gäng timmar
igen nu efter att ha slutat på Foodmarket. Var som sagt på arbetsintervju här för 2v sedan
för ett jobb på ett mysigt cafe som heter Kaffemakeriet i Jessheim. Igår var jag där
och provjobbade och idag fick jag samtalet jag verkligen ville ha: "- välkommen, du fick jobbet" :)

Så nu kommer jag till största del arbeta på ovanstående Cafe, och kombinera det med
timmar på Thon Hotel som servitör som jag gör nu. :)


Annars fungerar allt toppen här borta i Norge. Livet i Maura är stilla och skönt, vi
samlas framför tv;n på kvällarna och slår gärna på en film som vi kollar igenom
tillsammans. Alla jobbar och står i på sina respektive jobb så timmarna tillsammans
här hemma i huset är i regel lugna och stillsamma! :)

Igår var det nationaldagen och efter att ha firas Norges 17 mai tycker jag det
är så trist att inte Sverige firar som djur den dagen. En stor fantastisk folkfest!
Nej det var allt för denna gång :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så kul att du fick jobbet gumman :) vill också att man firar nationaldagen mer, men då är man väl rasist eftersom man knappt får ha svenska flaggan och vifta med ;) Ha de bra tills vi ses igen puuuuss

2012-06-08 @ 21:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0