Koh Samet

Uppdateringen ar helt klart kass fran min sida, men just dator och allt dartill
gloms latt bort i detta paradis som vi numera befinner oss i.

Hur som helst..
Vi lamnade Koh Phanang den 6:e for att resa en heldag vidare mot Koh Samet. Det blev en dag med bat, flyg, buss och bat igen, men vi kom fram tillslut och det var vart resan hit. Koh Samet ar en liten o strax i viken under Bangkok. Lugnt, skont och harlig stamning med kritvita strander - jaa precis som Thailand ska vara!





Hur som helst.. Vi har det toppen bra och njuter till fullo varenda dag!
I forrgar kom aven Pezo och Johan ner sa vi har haft nagra toppen dagar tillsammans.
Jag och grabbarna reser vidare mot Bali den 16 jan da familjen flyger hem mot Sverige igen
den 15:e.. Ett litet byte pa resesallskap!

Efter Bali blir det ett stopp i Malaysia - Kuala Lumpur i nagra dagar innan jag reser till Thailand igen.
Sjalv eller eventuellt med sallskap av grabbarna! Vilket som helst blir grymt :)
Sen far vi val se nar biljetten hemmat ska bokas ocksa. Spannande!

Nej det var allt for denna gang!
For fler bilder - ga in pa min Facebook sida.. Dar ar jag mer
aktiv an har pa bloggen for tillfallet :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0