Hey.everyone.

I'm back.. for the weekend!

Som ni förmodligen har förstått har internet varit en bristvara de senaste veckorna.
I och med att vi ej fått våra D-nummer eller så kallade norska personnummer
kan vi inte teckna något överhuvudtaget så där sitter vi i vårat hus med
några få gratiskanaler på tv;n och utan kontakt med världen runt om.

Men förhoppningsvis löser det sig snarast.
Då kommer jag bli bättre att uppdatera om er vad som händer på andra
sidan gränsen.

För någon timme sedan kom jag hem till Karlskoga igen för några dagars vila
och möte med familj och vänner. Sedan vi åkte till norge har vi mer eller mindre
arbetat konstant bortsett från några dagar första veckan. Så det har varit
fullt ös medvetslös!

För er som inte har hängt med befinner jag mig numera på Oslo's flygplats
Gardemoen på en nyöppnad restaurant 'Foodmarket'. I måndags hade vi premiär öppning och
det har varit full rulle från tidig morgon till sen kväll.

Det har blivit alldeles för många morgonar då klockan ringer 03.00 och bussen hem lämnar
21.00. Men det känns nog bättre när första löningen kommer och benen inte värker!

Nej det var väl allt för tillfället..
Trevlig helg på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0