Happy Walk har börjat sin resa!

Dagen är äntligen här som vi längtat på!
Måndag den 24 oktober 2011, dagen då vi 5 ungdomar från
Karlskoga ger oss ut på vårt livs äventyr!

900km ska promenras rakt igenom Thailand till förmån
för barnhemmet i Muang Mai, Phuket med start på torsdag den 27:e oktober!

Jag är så förbaskat taggad!!
Håll era tummar och tår för att allt går våran väg utan skador och sjukdomar.
Hjälp oss föra Happywalk sidan vidare till de som ej hört talas om det!

Glöm ej att följa vår resa på vår blogg:
http://blogg.happywalk.se/

Jag kommer fortsätta blogga här när jag reser vidare efter vår promenad!
Eventuellt kommer något inlägg här upp då och då, men för att ej missa något
rekommenderar jag er ovanstående bloggsida! Förhoppningsvis minst en gång om dagen
ska vi kunna skriva hur det går för oss! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0