23/5

Du är min trygghet när mörkret faller, du är min mur från onda ting.
Som en viskning finns du alltid med mig, när jag inte är dig omkring.

Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är att du har varit med och skapat

min uppväxt pappa! Jag ser hur du har handlat med kärlek och vänt din kappa.

Ja, hur du har vänt din kappa mot stormen och gett allt.

För att långsiktigt bygga upp stabilitet så att mitt liv blir som socker och inte salt.

Alla har en pappa som har varit ens befäl,

men jag har en pappa med en underbar själ!

 


Krigen vi krigat på vägen har gett oss många sår.
Men dom som sparkat på oss, dom ser att det är vi som står.


Kommentarer
Postat av: Mikael Ek

Vackert Evelina.....som alltid!

Många fina ord på din blogg.

Tänker på Er & Stebo - Med kärlek!!



Jag är INGEN bloggare...har 3 stycken i Favoriter.

Din, min frus & min dotters.......

However...vackert som sagt...nattsuddare!!



Riktigt häftigt med Happy Walk, synd bara att jag är så gammal & tänker så där rationellt (semester, pengar m.m.) annars hade jag hägt på direkt.

Stöttar Er från Svedala dock.....kan ju tänkas att man kan försöka ragga spons. till goa tröjor mä tryck.....

2011-05-23 @ 00:29:35
Postat av: Ulla Alexandersson

Såååå vackert du skriver om din pappa:) Ni är starka,fast det inte är nån tröst just nu i läget.Men ni gör mig varm i hjärtat. Lycka till med allt du har framför dig... KRAMAR!

2011-06-03 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0