Slutspurten for Happy Walk..

Jag kan inte forsta det..
Imorgon gar vi i mal i Muang Mai, Phuket efter 8v och 900 km promenerande.
Det kanns sa konstigt att vi, 4 vanliga karlskoga ungdomar har verkligen klarat av denna stora utmaning som vi antog oss i borjan av aret. Fyfan vad jag tycker vi ar grymma. Det har varit 90 mil av tarar, svett, blod och gladje!

Idag bor vi pa ett hotell som ligger 3 km fran bron som ansluter over till Phuket, slutdestinationen!
Imorgon moter vi upp ganget pa bron forst och sedan vid barnhemmet 1.6 mil langre fram.

Nu kommer jag dra igang och skriva har igen lite, sa for er som vill fortsatta folja
mitt aventyr har nere i asien, hang on!
PUSS















Kommentarer
Postat av: Jennie

Sjuuuuukt bra! Stor eloge! <3

2011-12-17 @ 19:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0