ica.50år

Ica har 50-års jubileum som Lagerstam event har anordnat borta i
valsverket, så jag har just kommit hem från ett 8h - pass..

And more to come! Ska iväg om några timmar igen och
göra lite nytta! Med 1200pers kan det lätt bli
kaos! ;P

Dagens höjdpunkt var ändå då jag upptäckte att
Rickard Olsson sitter i stolen brevid och käkar lunch..
Han skulle nämligen vara värd under kvällen!



Men bäst av allt är trots allt då jag hör en galet skön karls' dialekt -
i egen hög person står Björn Starring uppklädd i kavaj och
frågar vart toaletten är!

Det enda som kommer upp i mitt huvud är:
"Men guu' va kul, vill du ha pepparkaka"
"Du pölsa det sitter 4 alkisar i din soffa.. - Bara 4:a? Det skulle vara fullsatt.."
 ifrån filmen Smala Sussie!



Riktigt skön snubbe!
Tack för idag nu ska jag iväg igen :)


Kommentarer
Postat av: sophie

Björte ja.. han råkar vara stammis på IKEA också ;) haha, var han i kga altså?

2010-11-14 @ 23:30:22
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0