Back on track once again..


Koh Phangang - Thailand

Sedär ja.. Nu är jag tillbaka från våran underbara resa vi varit ute på i 4 månader! Vi har haft det helt ofattbart kul och sett helt otroliga saker.. Jag personligen måste ta tillfälle i akt och rekommendera Australien till varenda människa jag känner, för jag älskar det landet! Helt otroligt fint och befolkningen är mer än hjälpsamma och trevliga :)

Vi reste från Melbourne i Australien upp till AirlieBeach på sex veckor, sen åkte vi vidare mot Indonesien - Bali för en månad där vi tillbringade vår tid på KutaBeach samt en vecka på Gili Trawang :) Den sista månaden var vi i Thailand och reste runt, vi startade på KaronBeach och tog oss ända upp till Bangkok!

Får slänga in ett inlägg lite senare om resan, det finns så mycket att berätta! :)
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0