renovering

Som jag tidigare nämt började vi förra sommaren med vårat gamla slitna garage, och nu har vi kommit otorligt långt faktiskt! Pappsen håller på med elen för tillfälligt och de flesta sakerna börjar falla på plats :) Så inom en snar framtid flyttar jag ner två våningar och får mitt "lilla egna"!

Före bild!


Efter bild!


Otroligt svårt att kanske få en bild av hur allt såg ut innan, men föreställ er ett sunkigt råttbo med sjukt smutsiga väggar och golv! Stora hål i väggarna och allmänt ofräsch! Helt otroligt hur man kan fixa och dola :)



Elementet sitter i min åsikt helt galet, men å andra sidan.. det har ju för fan vart ett garage! :)





Kommentarer
Postat av: Veronica

Tycker om din spegel!



;)



Kram

2010-06-16 @ 22:48:35
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0