i brist på annat..

Spenderade jag någon timme för att fixa ordning bloggen lite.. igen! Efter många om och men fick jag in både klockan samt bloggvärdet, & ni ser ju själva att denna blogg är grymt värdefull! Nästan så man överväger att sälja skiten..

På tal om skit, har jag samt många andra åkt på nån värdelös förkylning som inte gör nytta någonstans faktist! Dåligt tajmat för den delen också, eftersom vi drar om bara några veckor.. Värst av allt är att på dessa, "bara några veckor" ska så sjukt mycket hinnas med i skolan.. Får höra till höger & vänster att folk börjar se slutet, men jag känner bara ett starkt behov av att slänga in handduken & isolera mig i en källare!

Nej, gissa vad.. tro om man ska plugga lite? : )
& sen börjar man givetvis överväga om man ska ut i helgen eller inte.. Dumt & bryta rutinen som man börjar komma in i så väl nu efter ett halvår! Märks på lördag gott folk : )









Kommentarer
Postat av: sophie

du ska ut med maaaj!

2009-05-06 @ 21:45:41
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0