Resfeber

Resfeber
Hur stor är risken att hela familjen ska åka på sjukdomar i diverse olika slag bara några dagar innan vi ska ge oss av.. Tydligen stor, eftersom det bara är jag som är frisk & kry! Gårdagen bestod av jobb 14-22 därav dålig uppdatering här! Imorgon är det slurspurten i skolan när det gäller prov & arbeten på några veckor, ska bli riktigt skönt att slippa plugga faktist.. Packningen blev till största del klar idag & nu är det bara lite solkräm & brillor som ska införskaffas : )

Vad bjuder helgen på kära vänner? ♥

Kommentarer
Postat av: thaimillan

hej gumman. gud vad jag saknar dig. det ar HELT sjukt vad tiden gar fort. de har dagarana pa phi phi har bara sprungit ivag. jag minns nar ja sa att de var 3 veckor kvar. nu ar det 9 DAGAR :( vill inte aka hem.. men jag ville onska er en underbar resa och jag langtar tills du kommer hem :) halsa familjen kyssar kyssar

2009-03-21 @ 06:55:45
Postat av: thaimillan

hej gumman. gud vad jag saknar dig. det ar HELT sjukt vad tiden gar fort. de har dagarana pa phi phi har bara sprungit ivag. jag minns nar ja sa att de var 3 veckor kvar. nu ar det 9 DAGAR :( vill inte aka hem.. men jag ville onska er en underbar resa och jag langtar tills du kommer hem :) halsa familjen kyssar kyssar

2009-03-21 @ 07:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0