Mrs skridsko!

Ja ni hörde aaabsolut helt korrekt.. Numera kan ni hitta mig & mitt gäng hängandes i nobels finaste kvarter, uterinken! Där har vi under dom senaste två dagarna hunnit spenadera 6h med blod svett & tårar! Jag & min högra hand Camilla Widå har numera siktet inställt på Bofors "tryouts", så vi tänker finslipa formen så vi har en chans nästa säsong!

Smådetaljer som att kunna bromsa, eller ja stanna det är väl vårat största problem, trots att poletten tycks ha fallit ner någolunda efter dessa hårdjobbade timmar! Jamenar, förr eller senare tar det väl stopp? Så nu sitter man här med verkande fötter inlindad i ett stort duntäcke för att få upp normal kroppstemperatur ännu en gång! Bildena nedan visar vilket gäng med hjältar jag hade & göra med igår, & värt att nämnas hade vi även sällskap av mia, nicko, solberg & hermansson!



Idag var det ett nytt gäng med nya krafter som intog uterinken, därbland: widå i högsta person följt av olivia, madde, hanna, myran & varg! Mycket trevligt mycket trevligt.. Sen til något som kanske inte är just lika mycket trevligt.. Skolan börjar imorgon, vilket innbär ett nytt stort lass med alla dessa skolarbeten som ska göras & aldrig tar slut!
Alwaaays look on the briight siide oooof life!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0