i love shopping

Kanske inte något nytt i "tjej-världen" men ännu en gång har jag åkt in till örebro för att kolla runt lite..
Åt helvete med kolla runt! Klart som fan jag hann bränna pengar så det skrek om det, dumt, men min garderob är lite gladare så det är de värt! På tal om min garderob måste jag snart slå ut en vägg för att få plats med alla mina kläder.. För att slänga kläder är inte kul för fem öre, jamenar.. nån gång kanske man får använvning för en gammal trasa?
Fick iallafall med mig dessa leggins & skorna på bilden bland annat!



Även några t-shirtar fick följa med hem till Bråten, däribland outfiten på bilden nedan!



Helt klart veckans höjdpunkt blir på lördag, för då är det äntligen fest efter 3 låånga nyktra helger!
& imorgon ska jag fixa håret också, kanon!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: miiijo

hörredu! vart har du fått tag på sånna där fräna bralls? ;P

2009-01-23 @ 13:54:48
Postat av: Anonym

hörredu! vart har du fått tag på sånna där fräna bralls? ;P

2009-01-23 @ 13:55:24
Postat av: sophie

duu! MINST SAGT!

2009-01-23 @ 23:23:49
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: evee

jag hittade dom på vero moda faktist! men det var inte så många kvar dock, men finns liknande på gina tricot! :)

2009-01-23 @ 23:28:13
URL: http://evebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0