Getting off on the right foot

Om det är något som jag tror nästan alla människor för tillfället ser framemot är det våren! Jag hade vårkänslor för någon vecka sedan då solen stod högt på skyn med många plusgrader & torra vägar. Men vad hände sen? Jo då bestämde vädret sig för att ta en helomvändning och istället ge oss centimeter med blötsnö, man tackar & bockar! På med vinteroverallen igen! Något jag inte heller riktigt kan förstå mig på är hur tisdagarna i skolan alltid är så långa & galet sega, det känns som dom aldrig ska ta slut, & sen på råga av allt sitta & snacka växtceller!

Slut på negativt för idag & tillbaka till det något roligare!
Gick mot alla mina principer idag & följde med lilja till ett spinning pass! Spinning som jag för mitt liv inte kan förstå att människor frivilligt går till. Varje gång jag hör ordet spinning är det som en automatisk knapp som slås på inne i huvudet & säger svettigt, tråkigt & nära-döden-upplevelse! Men se och häpna, jag anlände till lagret med inställningen att jag inte skulle komma därifrån levande, men det gjorde jag! & tro det eller ej var det kul på råga av allt. Vi körde nämligen inte vanlig spinning utan med puls klocka, & det gjorde att tiden gick mkt fortare & även roligare!
På fredag är det äntligen inbokat färgning av detta kråkbo till hår man har & det är inte en sekund för tidigt! 



Sängen ropar, så lika bra att hoppa ner för imorgon bitti väntar combat på colluseum! 
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0