freeakyfriday!

Då har ännu en vecka gått! En vecka närmare sol&värme..
Idag bar det av in till Karlstad för att göra en instas i fotbollslaget på skolan. Fotbollen känns tyvärr som ett avslutat kapitel för min del, fick jag uppleva idag.. Så tro vad som står på tur nu härnäst, kanske Boul? Eller varför inte kanot? Det återstår helt klart att se :)



Idag däremot vet jag nästan exakt vad som kommer ske, för jag ska nämligen med sandrutt på nya Wallander bion som har kommit idag! & sen efter det blir det mycket troligt melkers för att kolla läget : )
Puss&kram, people!

Kommentarer
Postat av: simon

du fick din header till slut ;) gratts!

2009-01-10 @ 13:17:53
URL: http://seamen.blogg.se/
Postat av: millan

nej, det blir hockeyhockeyhockey

2009-01-10 @ 23:42:04
Postat av: sophie

att de va ja ;D skjut mig... typ.

HAHA

2009-01-11 @ 23:25:00
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0