Outfit yearbook..

Det stämmer bra mina vänner.. Idag ska vi gå tillbaka ända tills -92 då vi hade ena' otroligt klädmode må jag lova! Det var på den tiden shortsen slutade under armarna tillsammans med ett dassigt gammalt söndertvättat linne som var instoppat. Folk gick gärna omkring i speedos då som man till och med kan skymta än idag på vissa gymda skogsbad runt om i Sverige där modet inte haft samma effekt som hos oss andra.. Vi hade gärna håret lockigt med en tofs mitt på hjässan, eller jaja.. ni vet nog resten själva! Jag själv i mina fina 2 fullvuxna år hade inte mycket att säga till om just den biten.. kläder! & det har vi många bildbevis på, några som jag tänkte bju' på redan nu!

Visst, naglarna är lite halvsletna med det två veckors gamla nagellacket, & glasögona lite halv taskiga, men bilden får trots det helt klart en 9:a & det pga att min coolhet väger upp allt!
Brillor: Köpta ut en godisapparat
Tröja: MQ limited edition



Här får mitt ego dock ett hårt slag emot marken & det visar sig att jag tydligen inte var så cool.. Det är inte bara håruppsättningen som säger det.. utan i princip hela mitt ansikte!
Tröja: Gucci
Håruppsättning: Tony & Guy



Passa på att ta min LrL TRIKE bil med hjälm som matchar med fälgarna.
Hjälm: Leklådan
Bil: Specialdesignad från tyskland
Blöja: Libro



Plus i kanten på denna bild är nog magen som hänger över resårbrallorna, det kallar vi klass!

Från en tid till en annan, Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe sköna bilder:)

2009-02-09 @ 20:47:39
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Maria

haha,du är för skön:D Snygg som alltid!

2009-02-09 @ 21:10:13
URL: http://mariabruhn.blogg.se/
Postat av: Jennie :D

hahah snyggaste trollungen ;D

2009-02-10 @ 09:35:42
Postat av: Elin<3

Söt söt unge:D

2009-02-10 @ 16:57:54
Postat av: Daniella

Åh va snygg man var på den tiden ;P

2009-02-10 @ 19:32:15
URL: http://dddaniella.blogg.se/
Postat av: matilda

haha, sötast!

2009-02-10 @ 20:54:40
URL: http://mmatildaeriksson.blogg.se/
Postat av: Blomman

HAHA! Du är sjuk! Rätt gullig dock;)

2009-02-10 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0