one year has just passed by - the year is 2009


Starten av 2009 gick av i Branäs med ett hejdundrans glatt' gäng! Inte långt därefter styrdes kursen ner mot Thailand med Släkt&Familj!


Klassen åkte ut på hajk under ett par dagar och hann med att både vandra,paddla och cykla! Sen hann givetvis vår klassflagga att invigas och hyllas under de kommande månaderna i väntan på Studenten & allt som hör till!


Vårat projektarbete blev otroligt nog klart, & herre vad skönt det var när det var över! But we did it!


Ännu en gång satte jag mig på flygplanet fast denna gång mot AyiaNapa.. & tror ni det var den bästa resan jag någonsin gjort? JA! Visst alla resor har varit guld, men det var själva grejjen med att man kände så många och alla var 100% taggade inför Studenten, & jeklar så det firades i 1 vecka!


Några dagar efter hemkomst stod Balen och knackade på dörren, & den blev minst lika bra den! För att sen inte prata om Studenten som var den bästa,lyckligaste,underbaraste och roligaste dagen i mitt liv! Shall we do it once agian?


En ny gaddning tog plats på axeln och en impuls Powet Meet resa till Västerås styrdes! OBS! Tröjorna är bland dom bättre..


First in line!
Putte i Parken, rätt hyffsat drag & förjekla härliga dagar! Visst var det kletigt & geggigt, men det har väl sin charm det med?

Göteborg impuls trip med Lilja tryckdes in över några dagar där Liseberg hann göras! Hon lyckades även få upp mig i nedsläppet & jag tror inte jag haft dödslängtan mer än då..


Bokning av våran långresa genom Australien Bali & Thailand gjordes i september vändan! & nästa vecka åker vi.. Tiden bara springer iväg! Anyway, den årliga kryssningen till Åland fram&tillbaka stod även den med på schemat! Alle man ombord!


Den 13 Oktober kom lilla lilla Louise till världen! Årets höjdpunkt!
Bara någon vecka efter, fick jag äntligen min operation för halsen, fri som en fågel!


Nu kanske ni tänker.. Jaha, har du inte hunnit med mer? Nepp, jag har nämligen jobbat arslet av mig, så det här var mitt år! Juldagen bockades av på statt i vanlig ordning!

Thats it, mer eller mindre!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va fint du gjort,lär mig ;)

2010-01-01 @ 11:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0