give it all, and a little bit more



Jag har av någon konstig anledning grävt ner mig totalt i Bungeyjump! Jag är så väl medveten om att jag skulle skaka som ett asplöv om jag skulle göra nått liknande och förmodligen hinna på en hjärtinfarkt innan jag ens fått på mig linan.. men ändå är jag bomsäker på att det är nått jag ska göra nån gång!

Rafting blire förhoppningsvis i Bali, där vi blivid tipsade att det är riktigt fränt! Resterande vet jag inte om det är mycket att nämna om? Barriärrevet kommer bli jekligt bra tror jag, och hur coolt skulle det inte vara att få stå öga mot öga med en haj-jävel då? bur imellan tack!

Full Moon Party på Koh Phangan tar plats i Thailand den 30 Mars, vi anländer till Phuker den 19 Mars, så förhoppningsvis tar vi oss dit & spenderar en kväll med 15 000 glada party människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0