nytt år nya möjligheter!

Vardagens numera största samtalsämne: Vart man ska vara på nyår!
Jag själv som varit i Sälen 2år i rad nu över nyår kan starkt rekomendera det stället, grymt roligt att åka upp med ett gäng kompisar och mysa i en stuga.. Och ja! Självklart festa, men poängen är att det är så mysigt, dagarna spenderas i backen med galet mycket folk i alla åldrar & kvällarna taggas upp med bra musik glatt' folk & findrickan ; )

Men efter två år blir det inte ett tredje i rad tyvärr, pengarna får sparas och gå till thailand senare i mars!
Så då stod det mellan att vara hemma & fira nyår eller att åka upp till alla goa människor i kära norrland.. Och med tanke på att de flesta lämnar stan lutar det åt samma håll för en annan med!



Hittade även denna söta klänning förut, kanske blir nästa investering!

Erik & Peter vill ha massor utav restips till något bra partyställe enligt dom själva, så dela med er av era bästa res-ställen!
Jag själv har tyvärr inte mycket att dela med mig av just för att mina 9 senaste resor har slutat upp i Alanya - Turkiet!
Men det är mitt bästa resetips, åka iväg i agusti till ett galet varmt ställe med mycket ungdomar men även familjer, billigt shoppingställe, riktigt grymt god mat, bra uteställen till ett billigtpris! enjooy
Jag längtar dock så innibömba till den 22 mars då vi ska till Thailand i två veckor och när vi kommit hem lagomt bruna & utvilade väntar bara 6-7 veckor tills nästa resa står och knackar på dörren, & det är ingen mindre än Ayia!
Ohh, vad jag älskar att resa..



Någon som möjligtvis varit i något land som är värt att besöka? För efter studenten är det bara att spara reskassa & sen bär det av..

Tillbaka till knackningen på dörren så tror jag bestämt att Sandra står och väntar vid konsum vilken minut som helst för nu blir det en härlig långpromenad!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Jossan

Indonesien, Bali, Kuta Beach.. tänk att vakna varje dag, dra ner på beachen surfa, umgås, äta gott.. sen relaxa vid polen för att lagomt till solnedgången gå ner och dricka öl på stranden.. Kuta är nog det lugnaste och softase ställe som man kan åka till.. och där finns det väldigt bra party ställen med.. =)

Sen kan man resa runt till mysiga surfspots på ön.. även andra öar runt omkring som typ Gilliöarna. Så jag rekomenderar Bali!

2008-11-18 @ 09:16:37
URL: http://jossant.blogg.se/
Postat av: Helena

Resa kan ju vara de goaste som finns =) Fast av alla dom ställen jag vart på är Thailand fortfarande det bästa :) Åh Ayia kommer bli grymt ;)

2008-11-19 @ 07:24:38
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0