26/11

Onsdag och greys anatomy om ganska exakt en timme!
Idag var jag ute med lite folk och pratade i skolorna för 9:orna som ska välja gymnasielinje inför nästa år nu, så då va vi trogna Walthers-barn där & pratade gott :) Nostalgi på österleden må jag lova.. Anyway, det bar av ner till badet sedan för att simma, & guu' så skönt de kan vara & få simma ibland, var även där igår med lilja & det var uppskattat :)

Imorgon är det jobb som gäller efter skolan & likaså på fredag.. Fredag börjar jag däremot med julborden på kupolen så det ska bli skoj! Förövrigt händer det väl inte mycket i mitt liv just nu, kanske borde sätta mig på ett stort fint lån & resa jorden runt.. någon som känner som jag?  Fly från alla skolarbeten & komma tillbaka lagomt till vårterminen! Jatack.

Satt även och glodde lite på youtube för någon dag sen när jag kom över den här filmen från stockholms mässan när vi var där & tränade.. Både filmen från Bodycombat som är nedan & träningen med Paolo Roberto.. Som tur är ser man oss inte så bra, men visst faen är vi där ;) Ganska exakt efter 1.17 tror jag vi kommer med på andra raden.. Kan ha varit det grymmaste & roligaste passet någonsin..
OBS! spana in tränarn ;D
Resten av veckan blir som sagt skola & jobb, men däremot på lördag & söndag är det hel ledigt,
så då blir det partyy! Löning + att Afasi & Filthy är i stan på wickan så vafan;
- KÖ BA!



Har äntligen fixat körkortet nu också.. Kört runt med den där jekla lappen så
nu äre klart : )



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0