Australien!

Som ni säkert redan förstått vid det här lagret har vi kommit ner och hunnit
känna av lite på Sydney. Vi bor för tillfället på ett hostel precis vid Bondi beach, som jag
även bodde på sist jag och tjejerna var i Sydney.
Skönt folk, underbar stämning, nudlar och litervis med vin!
Precis som jag gillar de. :)

Vi har inte riktigt haft turen med oss med vädret än så länge, mulet och blåsigt men
ca 20 grader varmt så det tackar vi för. Däremot kommer solen högst troligtvis
titta fram i veckan som kommer för er som undrade.

    Igår hade vi bestämt att gå ut på nån schysst klubb i stan, men fick snabbt höra att
det bara var att tänka om, för det skulle vara en enormt stor gay parad. Vi tog oss däremot
till cogee beach på ett riktigt schysst backpacker ställe, och hade en helt sjukt kul kväll/natt.
 
Imorgon ska lite praktiska saker ordnas, så som skattekort, bankkonto, visakort och sånt
trist. Nej det var nog allt för denna gången, ska försöka vara duktig och uppdatera
så ofta jag bara kan. Annars får ni se till att hålla koll på Facebook, där händer det mer :)

Simma lugnt så länge mina vänner!
PS! Vi är 10h frammåt tidsmässigt.

Morgonens frukost view.
 
Bild från igår med vår tyska roommate Jasmine :)
 
Förfest javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0