babbel.babbel.babbel.

20 000 steg. det var vad jag lyckades komma upp med idag,
jag måste ändå få räta på ryggen och säga att jag är rätt stolt trots allt..

Stegräknaren måste med en kväll på Valsverket när det är fulltupp och lite mer
folk, då kan vi slå rekord ännu en gång.

Från mina värkande ben och fötter till en otroligt mycket roligare
och upppiggande sak! Imorgon efter jobbet åker jag ner till Kristin Lilja
i Göteborg med några tjejer och stannar tills Söndag!

Så detta innebär ingen uppdatering här, utan bara slappa runt, shoppa, jul på liseberg,
och avsluta med en hejdundrans utgång : )

Thats all for me.
Se You At Monday Morning.
Kiss.And.Tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0